duminică, 16 martie 2008

Vis ciudat:(

De mult tare nu am mai dormit asa de mult si de profund ca in dupaamiaza de azi:-<. Totul ar fi fost foarte bine daca as fi visat ceva frumos si mi'as fi amintit si povestit cu placere,dar nu a fost chiar asa,ufffff:(.A fost cel mai ciudat vis din cate imi amintesc eu si mai rau e k imi amintesc doar franturi:(. Parca s'a adunat in vis tot ceea ce m'ar putea face sa plang si asta s'a si intamplat la sfarsitul visului cand simteam ca nu mai suport ce se intampla si vroiam sa inceteze=((.Dar mi'am dat seama ce efect ar avea asupra mea dak cineva din visul meu de azi nu ar mai face parte din viata mea.Sa interpretez visul nu ar avea nici un sens,s'au intamplat prea multe ca sa caut acum pe net sa vad fiecare lucrushor in parte ce inseamna.Stiu doar ca a fost cel mai urat vis avut vreodata:-<. Incerc acum sa ma duc in patutz la somnik,dar sincer imi este km frik sa mai adorm sa nu revin in visul ce l'a intrerupt din fericire pt mine alina:p. O melodie m'a facut sa imi revin un pic si mi'a dat sperantza ca o sa fie bine totul...nu stiu cand,dar cred in viitor:)

Somnik ushor tuturor si o saptamana plina de succese pe toate planurile...Un >:D<>:D<>:D< de la fluturash:*:*:*

Niciun comentariu: