joi, 6 martie 2008

Ce pacat:-<


Sunt momente cand mi'as fi dorit sa fiu baiat.Azi a fost unul dintre ele.Am asistat cum mai multi baietzi,de varste nu prea mari s'au luat de un copil care astepta autobusul sa se duca acasa:(.Nu pot sa reproduc ceea ce spuneau acei baietzi,felul in kre s'au purtat cu el:-<.As fi dat orice sa ma iau de ei,dar eram fata si m'as fi trezit cu toata familia lor in capul meu,mai ales k sunt nevoita sa stau acolo cateva minute bune ca sa vina autobusul zi de zi=((.Pana si eu,chiar dak nu am intervenit tot m'am trezit cu o piatra aruncata in mine:-<.
Urasc violentza si mai ales knd i'au parte la o scena si nu pot face nimic:(.Poate intr'o zi totul se va schimba si poate va exista si respect fata de cel de langa tine,pana atunci=((.
Desi a fost relaxant la facultate azi,sunt obosita poate la gandul ca mai am de mers pe acolo:)).
In sperantza ca data viitoare sa pot face ceva in astfel de situatii,hug de la fluturash;)).

Niciun comentariu: