vineri, 14 martie 2008

Nu sunt


Nu sunt perfecta,doamni si nici nu caut sa fiu.Nu sunt tu si recunosc...nu reusesc sa fac ce trebuie,sa spun ce trebuie...imi pare rau=((.
Tu nu tb sa regreti ceva,ai facut mereu ce trebuie si dak ai gresit nu e ceva peste ce nu poti trece,pt k esti destul de isteatza sa dai la o parte ce sau pe cine te face sa suferi...si eu pot sa trec peste tot,cred in ceea ce sunt si chiar daca nu sunt ceea ce ai vrea sau cum ai vrea...nu sunt decat eu si atat...
Apreciez tot ce esti si desi nu ti'am spus niciodata ma simt rau knd vad k nu fac ce trebuie si te dezamagesc.Imi pare rau k nu pot fii ceea ce ai vrea si stiu ca pot fi.Poate am sa reusesc,dar desi ai incredere in mine am stiut sa te dezamagesc de atatea ori.
Iti promit sa invatz sa lupt sa ma schimb,sa fiu ce am fost odata si sa las in urma acea dana kre nici eu nu o cunosc si cum ai spus si u,nici u nu o cunosteai de atatea ori.
Pooop si hug mare pt tine,cea de la kre am atatea de invatzat,dar nu stiu sa fac asta.
Nu o sa crezi,dar e pt tine,cea care desi nu am recunoscut niciodata ai fost langa mine si m'ai certat knd vedeai k gresesc si cadeam fara sa imi pese.Incep sa ma ridic si am nevoie mare de tine>:D<

Niciun comentariu: