luni, 3 martie 2008

\:D/\:D/\:D/


Iuuuhhuuu,am inceput saptamana cu dreptul:D.A batut Steaua <:p >:).
Alta saptamana,alte cursuri,alte laboratoare#-o,dar si ce,numai asta se poate face in timpul saptamanii?:-j.Daca ar fi sa enumar lucrurile kre le'ati putea face nu mi'ar ajunge o zi=)).Doar suntem studenti:">.
Aseara am ramas fara net,insa eu am fost printre norocosii care au avut curent k altii saracii au petrecut seara pe intuneric,ce romantic 8->.Glumeam,sau poate nu:D.
Ma simt mai bine decat ieri si din nou Tasha a avut grija sa imi treak orice suparare :)) si bineinteles laura,un hug mare pt amandoua>:D<. Azi voi lua parte la primul meu curs de pe semestrul acesta:D,sper numai sa nu ma plictisesc sau in cel mai rau caz sa nu adorm:">.
Pt inceput de saptamana va propun o melodie,am ascultat'o toata seara trecuta,cum nu am putut sa fac altceva decat sa ascult muzik.De iesit undeva din pakte nu se prea poate acum,din cauza piciorului:-<.Dar tb sa treak el si revin>:).Videoclipul e prea frumos,asa k va las sa il vedeti:">.

Sperand k v'a placut 8->,va urez o saptamana de o mie de ori mai frumoasa in comparatie cu cea kre tocmai a trecut;)).
P.S. pooop:p

2 comentarii:

Anonim spunea...

A venit fluturasul nu noutati:D. Mereu nascoceste cate ceva pentru blogul ei. Nu e lucru usor. Asa ca te salut si-ti doresc sa ramai mereu asa caum esti;)

Anonim spunea...

Mc Mc Mc:)...incerc sa raman asa,cu greu ma poate schimba cineva:D