marți, 25 martie 2008

Listen

Asta e a treia zi in care am stat mai tot timpul in patutz,ufffff...dar cum nu am avut altceva de facut m'am gandit la tot ce am trait de cand am venit in iasi si am cautat sa imi amintesc doar partile frumoase si am gasit chiar foarte multe...Azi am iertat tot ce m'a ranit pana acum,poate nu am uitat tot ce a fost urat in viata mea dar am incercat sa gandesc frumos:).
Si pe el l'am iertat si pe tine,oricare ai fi tu acel 'tine' si m'ai ranit vreodata.Pacat e ca inca mai cad si nu pot sa ma opresc,zi de zi incerc sa ma agatz de ceva si nu resusesc,oare ce lipseste ca sa imi dea fortza sa ma ridic...si am atata nevoie:(...
De trei zile doar ascult muzik si ma uit la filme,azi am iesit si la plimbare,dar aceeasi stare...insa fluturash isi revine cum si'a revenit de atatea ori;)).
Va las cu o melodie care imi place foarte mult,eu fug din nou in patutz.




Asculta ce are de spus si cel de langa tine,poate o sa iti para rau candva.

Niciun comentariu: