vineri, 21 martie 2008

Invatz sa ma ridic:)


Cand simti ca ai cazut nu te astepta sa te ridice cineva..Cand ai gresit nu te astepta sa vina cineva sa iti ceara sa iti cerzi scuze,fa tu asta pt k nu e o rusine;).
Am cazut candva si am asteptat sa ma ridice cineva,dar cred k mai mult am cazut asteptand...Asa ca ma ridic singurik pe puterile mele si acum mai mult ca niciodata cred ca o sa reusesc.
Mc ionutz ca ai spus cuvintele care trebuiau ca sa imi revin,chiar aveam mare nevoie:).Nu vreau sa ajung sa imi para rau mai tarziu asa k am sa ascult de acum de tot ce mi'ai spus si stiu ca o sa imi revin...dar nu inteleg de ce asa de greu?:-?...Recunosc ca abia astept sa ajung acasa saptamana viitoare,desi va fi o adevarata provocare pt mine #:-s.
Dintr'o data imi doresc sa o iau de la capat,chiar daca am mai spus'o de atatea ori:|.Sunt zile in care nu am de ce ma agatza ca sa imi doresc asta,dar sunt si momente cand imi doresc asta din tot sufletul:).
Sunt asa dezamagita acum,dar poate asta ma si ambitioneaza.Clar e ca o sa am din ce in ce mai greu incredere in cineva si cine o sa imi castige increderea stiu sigur ca o sa merite cu adevarat.Pana atunci vreau liniste si timp pt mine si pt cei de langa mine.Acum macar stiu ce vreau:).
Filmuletz cred si somnik (:|

2 comentarii:

Anonim spunea...

asa e :P .. anytime

Anonim spunea...

>:D<:*...ca si mine:)...anytime