luni, 17 martie 2008

Sunt leoaica :->


Azi dimineatza am redescoperit o particica din Dana pe care o stiam atat de bine pana acum ceva timp:->.Faptul ca sunt o leoaica din toate punctele de vedere;)).
Am redescoperit ca sunt orgolioasa...m'ai ranit te ranesc de doua ori mai tare;) sau sunt indiferenta dak nu se merita:).Stiu sa apreciez si sa am grija de cei care merita cu adevarat;)).
E greu sa vezi knd vrei sa te porti frumos cu toata lumea si nu toata lumea apreciaza asta si isi bat joc si apoi profita;).Deci de azi ma ajuti,te ajut..dak eu te tot ajut si tu nici nu apreciezi imi pare rau:-h.Aici fac exceptie cateva persoanepe kre le'as ajuta oriknd neconditionat,si'au castigat dreptul asta>:D<;)). Mereu am zambit daca mi'a convenit ceva sau nu,fara sa spun nimic#-o.De azi nu o sa mai fie asa.Imi place ce spui sau ce faci spun bravo,daca nu vorbesc si eu;)).Si din cate am observat nu gandesc chiar asa de rau incat sa nu am curajul sa vorbesc daca nu imi convine ceva>:).
De azi spun tot ceea ce gandesc,ce imi convine sau nu...de ce nu as face asta cand ceilalti vorbesc fara sa le pese de ce simti sau ce vrei tu?:-??.
Sunt leoaica si sunt mandra de asta.Pot multe si chiar daca e cam tarziu o sa lupt pt ceea ce vreau oricat de complicat ar fi.
O sa ramana insa acelasi fluturash zambaretz,dar care va avea un cuvant de spus de acum inainte si va stii sa spuna da la ce se merita si nu la ce ii face rau>:),dar voi spune nu tot cu zambetul pe buze:)
Poate acum sunt doar niste cuvinte,dar cu sigurantza nu vor ramane doar asa...de acum o sa arat cum sunt si ce pot eu cu adevarat:D.
Asta e firea mea,poate nu m'am aratat pana acum,dar pana acum nu eram aceeasi dana,sau dana nici nu exista...de azi incepe sa fie din nou,putin cate putin:p.

Niciun comentariu: