marți, 11 martie 2008

Somnik :">


Dulce somnik 8->.
Maine cred ca ma mut la facultate...sa vad cat rezist:D.Voi fi foarte studioasa :-B.
Am invatzat azi sa joc conquiztador \:D/...Primele 3 ore nu ma mai plictiseam si apoi am renuntzat,pauza:)).Tb sa recunosc ca imi place numai k ma plictisesc foarte rpd 8-|.
Obosita nu sunt,nu am de ce...dar cand ma gandesc la ce ma asteapta maine ma ia somnul:))...Sper sa rezist makr la jumate din cat mi'am propus [-o<. Am trait pana spre dupa-amiaza cu ideea k azi e vineri :-j...dar am aflat k e marti #-o si eu care credeam k vine weekendul:))....Tb sa recunosc ca sunt nerabdatoare sa vad "Dansez pentru tine" 8->8->8->.
O zi inceputa cu o stare ciudata se termina la fel,insa mai linistita;)).
Somnik ushor tuturor si sa avetzi o zi placuta maine:D.Hug si poop de la fluturash:">.

Niciun comentariu: