sâmbătă, 8 martie 2008

O zi


A trecut ziua noastra oficiala:D,pt k ziua noastra e zi de zi:).Maine e randul lor,deci asa cum ne'au rasfatat azi si ne'au spus la multi ani tb sa facem si noi la fel maine;)).
Sunt multumita de mine pt k am reusit sa fac ceva folositor pt mine azi si chiar mi'a placut:p.M'am si distrat recunosc,dar ce poate fi mai placut decat sa imbini munca si distractia?;;).
Am primit flori,am fost pupata pt un an intreg cred:)),dar e loc si de mai mult:p.De un singur lucru imi pare rau si asta m'ar fi facut fericita cu adevarat.Dar nu vb despre asta:p.
Azi stiu ca ati stralucit si v'ati simtit iubite si apreciate mai mult k oricand,dar nu uitati k asta meritati in fiecare zi:).
Nu am zambit azi cum mi'as fi dorit,dar starea mea s'a schimbat pe parcurs si am zis k azi tb sa fiu mai fericita k oriknd k sa fiu la fel si tot restul anului;)).
O zi a trecut,a fost doar o alta zi:D.Anul asta cel putin.
Poop si hug de la fluturash>:d<:*

Niciun comentariu: