sâmbătă, 15 martie 2008

Personalitatea si culoarea ochilor;))

De atatea ori vi s'a intamplat sa mergeti pe strada si sa vedeti un baiat sau o fata,depinde de caz cu niste ochi superbi si sa doriti sa ii tot priviti 8->.Fara sa ma laud:">,s'a intamplat de multe ori sa fiu oprita pe strada si sa mi se spuna ca am niste ochi frumosi,un baiat chiar a lasat sa plece autobusul doar ca sa se mai uite la ei,de asta am si intrat in discutie cu el,a vrut sa ii mai priveasca,frumos,nu?:">.
Dar tot m'am intrebat daca nu cumva culoarea ochilor are o legatura cu personalitatea noastra:-? ?.Eu cred k ochii sunt cu adevarat oglinda sufletului si dak vrei sa cunosti o persoana cu adevarat tb sa privesti cu atentie in ochii ei si vei vedea tot ceea ce vrei sa afli:">.
Am cautat pe net si am gasit legatura dintre personalitatea noastra si culoarea ochilor,pt ochii verzi,pt ochii albastrii,pt ochii caprui si pt ochii negrii,tb doar sa dati click pe culoarea ce o au ochii vostrii si vetzi afla 8->.
Nu conteaza ce culoare au ochii tai,toti ochii sunt frumosi 8->.
P.S. Tind sa cred k mi se potriveste ce scrie acolo:->.

2 comentarii:

Sory spunea...

la me e mai greu:D ii am caprui inchis spre negru(unii zic ca sunt negrii, alti capui)...din ceea ce am citit mi se potriveste mai mult caracterizarea persoanelor cu ochii caprui, dar ma regasesc putin si prin cea a celor negrii...so...interesant blogul tau, imi place.

Anonim spunea...

mc mult:)...si mie mi se potriveste in tot ceea ce am postat referitor la culoarea ochilor mei;))