sâmbătă, 15 martie 2008

Cum sa iubesti


O discutie foarte interesanta am purtat azi cu laurik.Se mai merita sa iubesti cu inima,sau sa o ignori si sa incerci sa faci astfel incat sa nu suferi.Pentru noi fetele de preferabil ar fi sa nu mai tinem cont de ea,pt ca mai mereu ajungem sa suferim si hmmmm,nu e asa de placut,nu?:D
Cand ma gandesc la faptul ca viata mea ar fi fost cu totul alta ink de acum 2 ani,poate as fi avut tot ce imi doresc daca nu as fi iubit cu inima,i'as fi dat ignore atunci cand ma chinuia si ma ruga sa continui in ceea ce eram sigura ca ma facea fericita.Si unde am ajuns?:-?? nu tot sa sufar?:-?.Deci...oare se merita?:D.
O sa dau un raspuns care mi se potriveste:D.Nu se merita sa iubesti cu inima,ar tb sa tii cont de altceva si sa nu mai pui suflet,pt ca ajungi sa plangi pt ca visezi in continuu si vezi ca nimic nu e real pana la urma.Dar pt mine se merita orice sacrificiu.O sa ajung pe urma sa sufar pt ca nu sunt facuta sa rezist langa cineva dak sufletelul meu nu e fericit si multumit:">.
Unii ar spune ce prostutza 8-|.
Deci,fetelor nu stiu ce sfat sa vad dau,cum sa iubiti,cu inima sau folosind capushorul,tot ce pot sa va spun e sa invatzatzi sa va faceti fericite:D.Daca va face fericite o masina,o casa sau un cont in banca,cred k stiu ce o sa alegeti.Dar pt cele care nu au nevoie de asa ceva k sa fie fericite,va spun doar sa nu avetzi multa incredere de la inceput si sa luati totul treptat k sa nu ajungetzi sa suferitzi:).
Hug si o zi frumoasa tuturor;))

Niciun comentariu: