luni, 17 martie 2008

Leapsa-Ce sacrificii sunteti dispusi sa faceti pt persoana iubita?;;)



Toata dupaamiaza am dicutat cu un baiat sa vad cum ganditi voi cu adevarat:-?...Si am aflat lucruri interesante despre voi,dar nu voi dezvalui nimic,voi pastra secret,sa stiu numai eu cum sa ma apar de acum sa nu mai pun suflet asa de repede si nici sa nu ma mai supar asa de repede:D.
Si m'am gandit apoi...daca ai o relatie cu cineva sau dak intentionezi sa ai o relatie cu cineva ce sacrificii esti dispus sa faci pentru persoana respectiva?:-?.Esti dispus sa sacrifici totul pentru el sau ea sau esti cu ea sau el doar de dragul de a nu fi singur si sa ai cu cine vorbi,pe cine strange in brate si atat?:-?.
Pentru inceput o sa va spun ce as sacrifica eu pt persoana la care tin,si o sa fiu cat se poate de sincera si o sa vorbesc din experientza:).
In ultima relatie recunosc ca eram dispusa sa sacrific totul pt el,eram dispusa sa plec de aici si sa renuntz la tot.Poate suna ciudat,dar desi eram micutza si la inceputul facultatii eram dispusa sa plec departe crezand ca asa o sa fiu fericita.Nu mai conteaza acum ca poate era o greseala,ideea e ca eram dispusa sa fac orice ca relatia sa mearga si ca noi doi sa ramanem impreuna.Acum poate realizez ca nu se merita,sau poate cine stie poate asta era solutia ca totul sa fi mers,dar totul se intampla cu un rost:p.
Acum ca sa fiu sincera as face la fel,ciudat,nu?:p.Pentru ca nu cariera,nu banii,nu facultatea sunt pe primul loc in viata mea,ci persoana la care tin si dak esti langa cine trebuie restul se rezolva:).
Acum e randul vostru sa va ganditi ce anume sunteti dispusi sa faceti pt persoana iubita
Merge mai departe catre cei care imi citesc blogul si sunt curioasa ce sunteti dispusi sa sacrificati pentru cea sau cel la care tinetzi;))

Niciun comentariu: