vineri, 7 martie 2008

Pentru cineva




Sunt atatea lucruri ce am sa le spun,dar nu am curaj.Poate asta ar fi solutia sa uit ce tb uitat.Ai fost atata timp in visele mele,desi poate de mult eu nu am mai fost in ale tale.Am invatzat sa traiesc tot ce nu as fi vrut sa traiesc,putine sunt lucrurile care ma fac sa zambesc cand imi amintesc,poate nu va ramane nici unul.Pt asta si scriu,poate dorind sa sterg totul.
Iubirea e frumoasa pt toti,inclusiv pt mine,pt ca mai cred in ea,dar nu in a ta.Poate nu am crezut niciodata,doar am vrut sa cred,dorind poate sa nu pierd ceva ce credeam k ma face fericita.
Mi'as dori sa spun ca vreau sa imi amintesc de tine,dar esti ceea ce vreau sa las in urma.Mi'a fost greu sa imi doresc asta,dar odata facut pasul am vazut tot ce am fost pana sa fac asta si nu imi place ce vad.
Nu o sa vb de tine pt ca de azi nici nu ai existat.
Pt cei care ati iubit pana acum nu uitati sa iubiti si de acum incolo.Nu ganditi niciodata ca toata lumea e la fel,poate riscati sa pierdeti ceea ce ati cautat dintotdeauna.
Am visat mult zilele astea,nu stiu de ce ma simt asa de obosita:-?.Dar acum nu mai esti in visele mele,e altceva:).Ceva ce nu ma face sa plang,imi aduce cate un zambet zi de zi,fara sa stie.
Iar imi este somn (:|:p.Avetzi grija de voi>:D<

4 comentarii:

Anonim spunea...

mda.. ai dreptate in legatura q iubirea <):).. si apropo.. nu tb sa te lasi manat de prieteni, cum a fost cateodata in cazul meu. Dragostea o sa fie din nou. Nu azi, nu maine, nu luna viitoare, dar o sa fie... dar cand o sa fie o sa merite timpul asteptat si nu tb sa plangi aqma pt dragostea pierduta deoarece nu stii cum se gaseste cineva mai bun decat el.. asqlta la mn :P this is 4 my cousin -fluturash- >:D<

Anonim spunea...

Da ai dreptate,u stii cel mai bn ca nu tb sa te lasi influentat de prieteni si ai vazut ca era sa pierzi ce ai mai frumos acum>:D<...eu nu mai plang si sigur e cineva de o mie de ori mai bun:">...oricum mc mult k ai fost alaturi de acest fluturash..hug:*>:D<

Anonim spunea...

Doar stii k pe mn te poti baza >:D< :*.. need me call me :c [pe mess] :))

Anonim spunea...

:*>:D<...you too;))...sau ding:))