marți, 18 martie 2008

Somnik?:-s


Amintiri peste amintiri,le adun fara sa mai stiu ce sa pastrez si ce sa arunc...E tarziu pot sa spun,dar devreme in comparatie cu alte nopti cand ma prindea ora 5 prin kmin sau in fata calculatorului:p.
Vreau sa scriu atat de multe,dar nu isi are rostul:p.Sa spun ce imi trece acum prin minte,la fel nu cred k ar conta,pt k la ora asta nimic din ce gandesc acum nu s'ar putea implinii :)),dar sunt ganduri cumintzi :">.Dar vor disparea pana maine dimineatza,in fiecare dimineatza ma trezesc foarte optimista,nu inteleg de ce numai noaptea starea se schimba:-?...tb lucrat intens la asta\:D/\:D/\:D/.
Poate de ce am nevoie e de somn,dar intarzie sa vina.Am o canitza de ceai si sperantza k somnikul o sa vina [-o<,dar din nou e prea devreme pt mine#-o.
Tot cautand pe net zilele trecute am gasit o melodie ce ar tb ascultata de toata lumea,fie baiat sau fata... sa invetze sa iubeasca persoana de langa ei pt ceea ce este,nu pentru ce ar vrea ea sau el sa fie:).Candva m'am schimbat k sa fiu pe placul prietenului meu,dar m'am trezit si nu vreau sa fiu iubita decat pt ceea ce sunt,lucru kre il vrea fiecare,nu?:p Asa k va propun o melodie de la Jamali:)








In sperantza k Mos Ene isi va face mila si de mine si va trece si pe la kmarutza mea,va spun somnik dulce >:D<

Niciun comentariu: