duminică, 9 martie 2008

Cafeaua intre risc si beneficiu

Fiecare dintre noi a avut cel putin o perioada cand a consumat cafea:D.Sau makr a baut o canitza;)).Eu recunosc ca am avut o perioada cand am baut foarte multa,dar ca sa fiu sincera nu m'a afectat cu nimic,in ciuda a tot ce auzeam sau sfaturilor sa ma las de ea.Numai binecunoscutele pliculetze 3 in 1 imi fac rau:D.Deci de ele m'am lasat definitiv,doar in cazuri de extrema urgentza knd nu am cafea si tb neaparat sa stau treaza:p.
M'am interesat pe net sa vad intradevar dak e benefica sau nu cafeaua si priviti ce am gasit click aici.
Acum voi decideti daca doriti sa consumati sau nu:p.Eu ce stiu e ca imi place sa stau dimineatza la o cafea de vb:D.Asa faceam in anul 2 cu Anca la parter.Chiar au fost frumoase vremurile acelea 8->.
Din pacate nu prea mai consum,m'am cam lasat de cafea recunosc,dar oricand savurez una dak sunt invitata,nicioadata nu am sa refuz:p.
Poate ca v'am convins sa incepeti sa beti cafea,sau poate nu:p.Nu e la moda,dar e placut.Decat o tigara,mai bine o cafea:p;))

Niciun comentariu: