miercuri, 19 martie 2008

Multumesc :)



Uite ca nu renuntz...mc mult ca ai stiut sa ma incurajezi cand nu mai aveam nici forta,nici chef sa mai lupt si mc mult tuturor care mi'au spus ca le place cum scriu si sa revin cu articole:">.Si privitzi am revenit,a durat mult tare pauza,nu?:)).
Insa nu voi mai avea timp de blog asa cum aveam pana acum,dar voi posta makr un articol pe zi,promit:).M'am hotarat sa arat ca pot sa lupt pt visele mele si ca pot sa fac ceva;)).
Azi pers care a stiut sa fie mereu alaturi de acest fluturash si care i'a dat si "viatza" mi'a spus "cand esti ca toti ceilalti atunci ai o problema nu cand esti diferita" si desi visele mele sunt maretze si poate un pic greu de dus pana la capat,orice inceput e o provocare pe care o accept cu placere:).
Azi am ajuns si la facultate si am rezistat cu brio la toate cursurile,deci totul se poate cand iti dorest cevai;)).
De azi visez altfel,pt ca de azi visele mele se cladesc putin cate putin dar se bazeaza pe ceva si sper sa ma bucur de incredere si rabdare din partea voastra,cei kre ma cunosc deja si vad o mica schimbare la fluturash sau danutza:">.
Eu kre propuneam sa va invatz sa zburatzi intr'unul din articole,va spun ca acum invatz chiar eu cum e sa te inaltzi din nou dar cu noi aripi,mai puternice kre sa reziste oricat de puternic ar fi vantul pe care l'as putea intampina:).
Pooop si hug de la un fluturash mai optimist si mai increzator in viitor decat ieri:).

Niciun comentariu: