duminică, 9 martie 2008

40!!!

"LA MULTI ANI!!!!" baietilor <:-p<:-p<:-p.Azi e ziua voastra:"> si odata cu ea vin si cele 40 de pahare,nu?:)).Aveti toate sansele sa sarbatoriti azi si fara sa fi dorit,doar cele 40 de pahare tb baute,nu?Depinde acum de unii,poate cu suc sau apa,dar nu cred:)).
Sa fiti la fel si anul asta si sa avetzi grija de noi,asa cum avem si noi de voi;)).Azi e dreptul vostru sa facetzi ce doritzi voi,sa va rasfatzatzi>:).Recunosc faptul ca nici eu nu mai stiu cand e ziua voastra:)).De cand m'am mutat din Braila am auzit atatea variante,printre care si ziua de azi,deci sper sa fi nimerit:)).Dak nu e sa fie ziua voastra,nu va suparatzi k v'am zis la multi ani:">.
"La multi ani!!!" pt surioara mea,pt alinutzzaaaa:p.La Braila am invatzat si m'am obisnuit ca azi sa o sarbaoresc pe ea,pt simplul fapt k o cheama alina;)).Poop mare de tot si sa fii cuminte:-w:)).Glumeam,esti deja:">:-j.
Azi nu ma simt prea bine,deci o sa stau mai mult in patutz:-s.
Sa sarbatoritzi facand multa galagie\:d/\:d/\:d/.Avezti grija de voi>:d<

P.S. stiu ca sunt 40 de pahare,dar nu s'a precizat niciodata dimensiunea:))

2 comentarii:

Anonim spunea...

Por la casualidad he llegado a este blog y esta foto me ha hecho gracia porque me recuerda a mi España

Nice blog
Thanks!!!

Anonim spunea...

I thank you:)...and was the perfect photo for what i wrote:p...