duminică, 16 martie 2008

Ce iubesti mai mult?:)


De cate ori nu am auzit pe strada,la facultate,in mijloacele de transport pe fete,pe baietzi spunand "ce bine arata...de ar fi a mea...uuuuu"" sau" ai vazut ce corp are...de m'ar vedea si ar veni la mine,as face orice sa fie al meu"...Acum cu mici schimbari mai toti ganditi asa knd vedeti o fata sau un baiat care arata bine:D.
De cele mai multe ori insa idealul vostru de fata sau baiat nu seamana deloc cu cei sau cele pe care le vedeti pe strada,in club sau in alte locuri,pt ca nu va atrag decat pe moment.Rare sunt cazurile cand e dragoste la prima vedere si se intampla ceva:p.
Dar ceea ce nu inteleg e de ce acum tinerii nu mai vad si altceva decat aspectul fizic la o fata,respectiv la un baiat:-?.De ce nu vedeti ca el trece odata cu anii si ce va ramane?:-??...nimic daca veti continua sa cautati doar asta la cel de langa voi...Da,recunosc ca e nevoie si de atractie fizik,dar nu asta ar tb sa devina fundamentul unei relatii;).
Ca sa raspund la o intrebare ce mi'a pus'o lumea frecvent...nu aspectul fizic m'a atras la el,ciudat e k numai eu incercam sa vad ce e mai bun in el si asta a fost greseala mea,am acordat prea multa incredere si de asta a durat asa de mult sa spun gata...Dar nu am reusit sa ii iubesc sufletul,am incercat doar si cand am vazut ca nu reusesc am renuntzat,desi mi'a luat 2 ani 8:|...Dar nu a contat aspectul fizic,faptul ca arata bine e doar un detaliu;))...Nu iubesc aspectul fizic,imi place sa descopar ce are de oferit,cum gandeste,cum iubeste,cum se comporta:).
Cere multa rabdare si timp sa te indragostesti de sufletul unei persoane,dar daca ai reusit sa faci asta atunci poti sa crezi k ar putea dura pentru totdeauna;)).
Dar e si cel mai greu de uitat o astfel de iubire...aspectul unei pers il poti uita foarte ushor si oricand poti vedea pe cineva care sa te atraga mai mult...dar ce faci cand iubesti sufletul,cum poti sa mai gasesti la altcineva ceva ce deja ai gasit,cum poti uita ceea ce ai cautat mereu si acum ai pierdut sau nici nu poti avea.
Nu pot sa schimb nimic,dar incercati sa descoperitzi cu adevarat persoana de langa voi,poate e mai frumoasa decat o vedetzi voi:)

Niciun comentariu: