joi, 6 martie 2008

Doamni 8-|


Din pakte azi am avut parte de cea mai plictisitoare zi:-s.Se anunta plina de evenimente si cum totul s'a anulat,am ramas in kmera:D.Nici la facultate nu am mai ajuns :-":D.Ca urmare maine tb sa recuperez si ziua de azi#-o.
A fost totusi si urat afara,deci un motiv pt care am preferat sa pierd vremea dormind,ascultand muzik,cautand diferite chestii pe net:-".Am reusit si sa gatesc,alina s'a aratat multumita :->.Seara am fugit prin kmin sa ma uit la serialul meu si uite ca am reusit sa vad si un meci,insa nu a catigat cine speram eu:">.Important e ca nu a jukt Steaua,deci nu am fost agitata:p.
Si acum am ajuns si eu prin kmera#:-s cu gandul sa ma pun sa dorm,insa din cauza evenimentelor a fugit somnicul:-s.Deci oare o noapte alba?:-ss.Sa speram ca nu,pt ca maine ma asteapta o zi plina:-<. Celor care au avut baba pe 5 nu va intristati pt k a fost urat,noi ne facem viata frumoasa;)).Asa incerc si eu sa ma incurajez,a fost si a mea tot atunci:)). Somn ushor tuturor si o baba frumoasa azi,pt cei kre au ales'o in ziua asta:D Ca sa incepeti ziua frumos va propun o melodie,cum fac mai tot timpul:D

Niciun comentariu: