joi, 13 martie 2008

:->:->:->


Azi mi'a placut la facultate:)).Asa cum era in anul 1,cand vroiam sa aflu tot,sa incerc totul.Chiar si cel mai temut laborator a trecut asa de ushor 8->,poate pt ca nu m'am putut abtine sa nu rad si sa glumesc,insa in anumite limite#:-s.M'am surprins si pe mine knd am ajuns la biblioteca la Cuza sa invatz pt acest laborator:)),lucru ce nu l'am facut nici makr in timpul sesiunii,pt k pur si simplu nu rezist sa stau inchisa fara posibilitatea de a face ce imi doresc eu si knd doresc eu:">.
Doamni si ce ploaie m'a prins azi:)).Dar o zi plina de surprize,pot sa spun:D.Si ink mai sper sa mai vina surprizele:p.Am dreptul si imi plac la nebunie:->\:D/.
Ink o zi la facultate si weekend:->.Dar maine in sfarsit voi urmari emisiunea mea;)),maine sigur e vineri:)).
Recunosc ca sunt obosita,dar si asa doamni ce chef de nebunii am:))\:D/\:D/\:D/
Somn ushor,dulce,cuminte sau nu:D dar sa visati ce vreti si pe cine:-> vreti voi;)).

Niciun comentariu: