marți, 4 martie 2008

De azi 8->



De azi...ar tb sa continue cu o promisiune,nu?Cum facem fiecare cand vrem sa o luam de la capat,sau cand promitem pers la care tinem k ne vom schimba si de azi nu mai facem aceeasi greseala:D.Suna cunoscut,nu?;))De azi ....nu mai fumez,nu mai beau nici makr o guritza de bere,nu mai lipsesc de la laboratoare,de la cursuri si lista e asa de lunga#-o.Fiecare dintre noi vrea sa schimbe cel putin un lucru in viata lui,deci de azi....aici continuati voi:p.
Pentru mine de azi...nu are nici o legatura cu ce am spus mai sus:p.Am folosit de multe ori azi aceste doua cuvinte,important e sa pot sa ma tin si de cuvant:p.
Am visat frumos in timpul zilei si o sa lupt sa imi indeplinesc visele mele;)).Totul e greu,offff#-o,dar ce mai conteza cand la sfarsit esti fericit?;;).
Deci ganditiva ce vreti sa schimbati in viata voastra sau ce vreti sa aduceti nou in viata voastra si spuneti...De azi....;)).
Cautand pe net am dat peste Butterfly,poate unii o stiti,dar va spun k merita ascultata de o mie de ori:p.Hug de la fluturash>:D<

Niciun comentariu: