joi, 27 martie 2008

I deserve too

I'm gonna smile because I deserve too;))...Imi place cum suna,sunt sigura k si voua:p....Asta m'a schimbat...Ma voi schimba si voi zambi pentru ca nu am gresit cu nimic...De asta va intreb de ce aceasta stare de tristete,cine o sa va traiasca viatza daca nu voi...Si pe cine impresionatzi dak stati tristi si in coltishorul vostru...pe nimeni,asta va asigur..Voua va rapiti din timpul vostru:-??...Lui sa ii pese sau ei,asta in nici un caz:))...
Da,sunt dispusa sa iubesc din nou,dar nu mai caut pe nimeni...Printisorul meu este undeva,dar stie ca nu sunt inca pregatita pt el si mai asteapta...Cand o sa fiu pregatita o sa apara si o sa traiesc ce trebuie sa traiesc...Pana atunci eu imi traiesc viatza,gresesc si invatz din greselile mele...la fel si el:p.
Pana atunci sunt un fluturash care incearca sa se inalte,sa vada si sa cunoasca tot mai multe...si am auzit k am multe de vazut;))....Asa ca desi am avut parte de o pauza lunga de tot,acum imi revin...Sper sa nu revin la aceeasi stare,dar nu cred k mai am vreo sansa:)).
De azi nu mai caut,astept sa ma caute 8->...cum am zis si ieri,poate nu sunt pregatita si sincer nu vad dragostea ca fiind ceva fara de care nu poti trai...Nu ai parte de ea acum poate pentru ca nu esti pregatit sau persoana potrivita nu a aparut...De ce atata disperare? 8-|..Ufffff...
Unii vetzi spune ca gresesc,dar asa vad eu lucrurile...Viatza nu e facuta doar sa iti cautzi jumatatea ...e facuta sa te si pregatesti pt momentul knd o vei gasi...Eu vreau sa ma maturizez,sa imi traiesc viata si knd am gasit'o sa am o experientza in urma si sa pot spune ca am stiut sa ma bucur de tot:p....
Daca e sa apara va sti sa imi arate ca el este cel potrivit si atunci fericirea va fi deplina...Pana atunci "Life goes on",nu?:p.
O zi dificila,din cate am auzit dar trece si asta...:D.
O zi superba...Hug mare de tot de la mine>:D<:*.


Si o melodie pt cel care va stii sa cucereasca inimioara fluturashului;))



Frumoasa melodia,nu? 8->

2 comentarii:

Is This It? spunea...

Fetitzo,nush catzi ani ai dar...stai cul si chill:P...viatza e frumoasa:D:D...etc?!:D

Anonim spunea...

sunt de la etc...si stau calma:p...am 21 de ani,in curand fac 22 si pot sa spun ca nu ma agit deloc...dak asa am lasat impresia,sa stii k nu e asa:p...si stiu k viata e frumoasa;))