duminică, 16 martie 2008

Cumintzik sau nu in copilarie?;;)


Hmmmm...copilaria 8->...ce nu as da sa mai fiu copil...dar nu pentru faptul ca nu aveam nici un fel de griji pe atunci,ci pentru a face cat mai multe nebunii>:)...ca fata nu cred k am reusit sa fac eu prea multe,in comparatie cu un baiat,care doamni#-o.
Pot spune ca am fost cumintzik,cred:-?
La bloc in Braila nu prea am putut face prea multe,doar cand mai eram pe afara cu fetele.Sa spun de baietzelul de la bloc,nu e nici o prostioara,am fost chiar cuminte,doar ca ma ascundeam de sora mea sa nu afle ca am iubit,cik:)),dak ii puteam spune asa:-j.
La bunici la mine,am apucat sa mai fac cate ceva:">.De mica am fost un mic dracushor:">.Imi amintesc ca eram micutza tare si am convins'o pe surioara mea sa ne urcam pe scara ce era sprijinita de copac:->...sa vedem care ajunge mai sus si am cazut amandoua cu tot cu scara...eu am cazut frumos cu capul de ciment si alina pe pamant:">Bineinteles k eu am fost luata in brate,alintata si alina a fost pedepsita,doar ea era mai mare:->...si eu am scapat curatzik din toata povestea asta>:).
Ziua mi'o petreceam cu vecinelul meu preferat,dragos:->.Si intr'o zi tocmai ce cumparase bunicul meu porumb pentru animale si imi spusese sa am grija sa nu ma joc cu boabele de porumb:">.S'a dus la somn k in fiecare dupa-amiaza si eu la dragos;)) si vorbind ne'am hotarat sa marcam drumul de la mine la el sa nu ne ratacim vreodata,si cu ce oare:">? cu boabele bunicului de porumb>:)...Ne'am distrat noi cat ne'am distrat pana s'a trezit bunicu si a vazut tot porumbul pe jos,facut cararutza de la noi la dragos:">...Pedeapsa a fost ca dragos sa nu mai vina la noi,dar eu strig in gura mare dupa dragos:"Sa mai vii dragos,sa mai vii":">.
Imi amintesc cand eu si alina ne'am dat toate papusile pe geam unei fete sa se joace si ea cu ele si bineinteles ca nu le'am mai vazut:)).
Stiu ca era revolutia din '89 si cum eram mica nu realizam ce se intampla...Afara se auzeau focuri de arma,dar dana ce face?...iese la geam si striga "Ceausescu si poporul":))...m'a tras tata imediat in casa sa nu ma trezesc cu un glonte in kp=))...
La camin au fost prostioare micutze...stiu ca aveam iubit si veneam mai mereu acasa si ii spuneam mamei ca eu si Romica ne casatorim:)).
Trebuie sa recunosc ca nu m'am urcat niciodata in copaci cum fac mai toti copii...acum 2 ani am experimentat si cred k m'a auzit tot husi'ul cand am tipat odata pt k mi'am pierdut echilubrul si era sa cad:)).
Stiu ca imi dedeam drumul cu dragos din deal cu bicicleta si alinei ii era tare frik pana am convins'o si pe ea si ce cazatura a luat=))=))=))...
Ceea ce imi amintesc e atunci cand am furat banutii din ksa sa imi iau dulciuri:))...Prima data am savarsit eu infractiunea asta si stiu ca luasem 50 de mii si erau ceva bani pe knd eram eu micutza:))...A doua oara am convins'o si pe alina,cum nimeni nu s'a prins si am luat dublu:D...De data asta s'au prins parinztii si de cine credetzi k s'au luat?;;)...De alina=))...eu iar am scapat teafara#:-s...eram cea micutza:->.
Tb sa recunosc ca momentan nu imi amintesc multe dar promit ca revin si cu alte povestioare;)).
E singurul subiect care m'a facut sa rad cu adevarat knd imi aminesc de acele vremuri,iar leapsa vine de la Vali si merge mai departe catre toti care doresc sa povesteasca ce nebunii au facut knd erau micutzi:p.

Niciun comentariu: