vineri, 28 martie 2008

Acasutza :)




Asa o dorintza de a ajunge aksa nu am mai simtit de mult timp,de cand era cineva drag si astepta sa ma duc si sa ne vedem...De ceva timp ma bucuram doar k ii vedeam pe ai mei,acum e ceva schimbat...
Am nevoie de liniste si aici in iasi mai greu obtin aceasta liniste:-s...Laurik mi'a spus ca am nevoie de odihna,nu gluma...Are dreptate,sunt obosita,dar nu pentru ca as fi muncit,as fi invatzat prea mult...dar tot ce s'a intamplat in ultimul timp,ceea ce am simtit pana acum,tot ceea ce m'a dezamagit,tot ceea ce am visat si nu s'a implinit,totul m'a obosit...Starea mea s'a schimbat la 180 de grade si lumea e fericita de schimbarea mea,dar tot obosita sunt:(.
Odata ajunsa aksa tb sa am grija si de sanatatea mea si sa incerc sa imi mai revin,numai eu stiu de 2 ani incoace cum este,eu si cei care au fost langa mine pana acum...
Am promis ca ma schimb nu numai pt mine,dar si pt cei care au incredere in mine si in special pt ai mei...Cred k si ei s'au saturat sa ma vada in starea in kre eram,pt k am spus si o mai spun,fluturash pe kre il vedeatzi zi de zi zambaretz si glumetz nu era tot timpul asa...numai cei apropiatzi au stiu ce simteam,dar asta in mare,pt k imi place sa pastrez pt mine tot ce e legat de sufletelul meu:p.
Deci imi voi lua o mik vakntza,adik pana martzi,poate miercuri nici eu nu stiu ink:p...Oricum timp pt mine si pt ink cineva;))...I'am promis ca o sa fiu alaturi de el si asa o sa fie:).
Un sfarsit de saptamana frumos si avetzi grija de voi...Hug mare de la fluturash >:D<:*

Niciun comentariu: