luni, 24 martie 2008

Stii sa renuntzi?





Indiferent de caracter stii sa lasi de la tine sau sa renuntzi la ceva sau cineva?:-?....Multi fara sa va ganditzi atzi spune da,cum sa nu...dar oare asa si este?.
Sunt in zodia leu si cum imi este caracteristic sunt foarte mandra,asa ar tb cel putin...dar se pare ca asta nu mi se potriveste#-o.
Dar sa revenim,atzi renuntza la cineva pt ca totul sa fie mai bine pe viitor pentru amandoi?...Eu consider ca e o dovada de egosim daca nu stii sa faci asta...Eu am renuntzat cand a trebuit si inca mai renuntz,desi nu ma face fericita acest lucru,il ajut pe el sa fie fericit intr'un fel sau altul si imi este de ajuns:)...Numai eu stiu de cate ori am renuntzat si am facut tot posibilul ca sa il fac sa vrea sa renuntze si el si pana la urma a fost cel mai bine din cate vad,desi atunci nu parea solutia ideala...Acum la fel fac,renuntz dar ma gandesc de cate ori o sa mai fac asta?..Cand o sa invatz sa lupt si poate sa fiu si un pic egoista k sa invatz cum este sa fiu si eu fericita cu adevarat.
Chiar daca ramai cu regretul si cu intrebarile la care nu poti sa gasesti un raspuns,totul in viata se intampla cu un scop si daca odata ai hotarat sa renuntzi,ai incredere in deciziile tale.Dar gandestete de doua ori,dak intradevar stii ca va avea un rezultat bun pt unul din voi doi atunci vei stii ca se merita,daca amandoi avetzi de suferit lupta;)).
Sunt in zodia leu si ar tb sa lupt mereu pt binele meu,dar nu sunt asa desi as vrea :(.Promit insa pe viitor sa invatz sa fiu un pic egoista atat cat tb ca sa nu mai renuntz asa de ushor la lupta:)
Somnik ushor si va las cu o melodie ale carei versuri pana acum cateva luni mi se potriveau perfect,poate si acum un pic:p.



P.S. un picutz mai bine fluturashul,sper sa ramana asa si peste noapte#-o

Niciun comentariu: