joi, 13 martie 2008

Digale




Ascult si ma uit la videoclipul asta de jumatate de ora si nu ma satur.Ma face sa visez.Cat mi'as fi dorit sa traiesc si eu in perioada aceea8->.Cand baietzii iubeau mai intens,respectau mai mult.Fetele visau la printii lor si traiau povesti de dragoste impresionante.Acum nu mai e nimic din tot ce era odata.Visez sa fi fost o printesa si sa fi intalnit printul meu kre sa ma iubeasca cu adevarat.Sa ma iubeasca si o zi si apoi sa fiu dispusa sa il astept si o viata sa se intoarca sa imi mai ofere si makr 5 minute din ce mi'a daruit atunci.Pt ca stiu ca s'ar intoarce.Visele pe vremea aceea se puteau implini,pt ca erau cele mai frumoase,aveau o singura tinta,sa fie cu jumatatea lor 8->.Dar printii nu mai sunt si voi nu mai stiti sa iubiti asa:-<.
Spune mereu ce crezi,ce simti,ce gandesti.Arata apoi tot ceea ce ai spus.Pentru ca desi faptele vorbesc cuvintele potrivite le fac unice.
Eu recunosc ca nu vreau nimic altceva de la viata,nu sunt facuta sa fiu materialista,nu am nevoie de nimic altceva.Asta e fluturash si dak e naiv ca viseaza sa aiba parte de ceva adevarat si intens,prefera sa fie asa:).
Imi vreau printul meu8->

Niciun comentariu: