joi, 20 martie 2008

Crede


Crezi doar in ceea ce vezi in fata ta sau crezi si in ceea ce vezi knd inchizi ochii?:p.
Ciudat...mi'a venit intrebarea asta in minte...poate e tarziu si sunt obosita...dar tu doar crezi ce poti atinge sau crezi si in vise,de exemplu...numai cuvantul asta imi vine in minte mai mereu...normal dak ma hranesc cu ele:))...
Recunosc...cred si in ceea ce am in fata ochilor si nu am nevoie de dovezi,dar cred si in ce vad knd inchid ochisorii si incep sa imi imaginez...cred in ce e frumos si in ce poate deveni frumos...cred in mine,cred in tine,oricine ai fi tu acel 'tine',prea ushor...cred in ozn'uri desi nu am nici o dovada concreta:))...cred in ziua de maine desi nu pot inca sa o vad...cred in zambetul care mi'l oferi...cred in ceea ce simti...cred in ceea ce simt...doamni sunt atatea in care cred si priviti k nu e nevoie sa atingetzi k sa credeti:p.Nu e mai ushor asa?;;)...sa ai un pic de incredere si de sperantza si poate knd vei incepe sa crezi in cat mai multe lucruri kre nu isi pot dovedi prezentza prea ushor atunci iti vei pune mai putine intrebari si iti vei oferi ocazia sa mai visezi un pic...chiar dak acum pt oricine visele sunt ceva ce par de neatins...inchidetzi ochii si credetzi in ele...poate asta e primul pas k sa le indeplinitzi.
Ma dus la somnik,din kte vad chiar am nevoie:)).
O zi in care sa invatzatzi sa credetzi mai mult in ce simtiti si in ce vedetzi knd va uitatzi de exemplu spre cer si visatzi:p.
Va las sa ascultatzi o melodie,pe care o stitzi si pe kre din nou o am de la tine...chiar sunt frumoase si merita ascultate melodiile tale:p.

Niciun comentariu: