marți, 11 martie 2008

Eu


A iesit si soarele,sper sa ramana:)
Am citit ceva in dimineatza asta.M'am intrebat apoi de ce zambesc tot timpul chiar dak starea mea e exact opusa,chiar dak nimic nu imi da motive sa fac asta?E greu zi de zi sa te prefaci ca nu ai nici o problema,k totul merge fff bine:-s.
Dar fac asta din dorintza de a pastra ce simt,ce gandesc doar pt mine.Si cu ce m'ar ajuta sa fiu suparata toata ziua,sa nu vb cu nimeni si sa plang?Asta ar dauna ink mai mult.
Zambetele adevarate nu le cumperi.Ele vin atunci cand te hotarasti sa iti dai u o sansa sa fii fericit.Eu nu sunt ink pregatita sa imi mai dau o sansa.Mi'am dat una si a fost in zadar.Acum recunosc ca nu visez,dar nu dureaza mult si visele vor revenii si vor fi mai puternice pt k nu le voi mai da aripi dak nu ma fac sa cred in ele.
Am prieteni care nu ma vor lasa sa traiesc cu starea asta si pt asta le multumesc.Numai eu stiu de cate ori eram suparata si ei au reusit sa smulga zambete de la mine:p.Numai voi stiti cum e fluturash.Dar pe Dana nici ei nu o cunosc,pt ca nici eu nu o mai cunosc,ciudat nu?:))
Acum de tot ce am nevoie e de liniste,sa vad ce vreau cu adevarat si cine sunt eu cu adevarat.Misiune grea,mai ales la partea cu linistea,pt k nu am stare deloc:))
Uffff,e greu tare cand vezi k nimic din ce ai visat nu e si tb sa o iei de la capat.Starea mea de azi nu e buna deloc:D.Dar se va schimba cu sigurantza,nu pt mine o schimb ci pt cei de langa mine:).Ce simti nu schimbi de la o ora la alta.
As vrea sa pot spune ca de azi voi spune ce simt si gandesc sperand sa ajute.Nu sunt pregatita sa mai fac asta.Pt ca nici eu nu mai stiu uneori ce simt,ce gandesc si ce vreau.
Acum ink mai pastrez visele ce le'am avut,pt ca au fost cele mai frumoase,mi'au oferit dorintza de a ma schimba.Imi pare rau ca mai cred in ele,chiar dak nu mai are nici un sens.uffff#-o.De ce sunt eu optimista,de ce nu spun gata?:(
Doar ceva poate aduce un zambet adevarat pt fata fluturashului 8->,pana atunci tot zambete voi oferi dar de forma:D.Dar le voi oferi pt k mi'a spus surioara ca fac multa lume fericita,asta conteaza:).

P.S. Pt tine...aceleasi dorintze le are si fluturash,dar se pare ca vor ramane doar atat,niste dorintze

Niciun comentariu: