joi, 24 aprilie 2008

Vakntza...iar:))


Desi in ultimul timp am avut parte mai mult de vakntza,vine si cea oficiala:))...Deci plec acasa#:-s...Nu fericita,dar revin mai repede decat as fi crezut in iasi,deci o sa profit de putinele zile knd o sa stau aksa:D...
Iar am avut parte de ceva pauza si nu am mai scris nimic pe blog,da am fost ocupata si incepe sa imi placa viata mea acum,s'a schimbat mult si intr'un timp scurt:D:D:D...
De facultate nu prea am avut timp,dar azi am recuperat tot timpul pierdut,iar o zi petrecuta numai la facultate#-o,dar a fost frumos;))...
Am promis k o sa revin cu ceva schimbari pe blog,dar nu am avut timp...Sper ca atunci knd voi reveni din vakntza sa ma tin de cuvant;))...
Poop si o vakntza frumoasa si plina de nebunii tuturor si bineinteles va urez un "Paste fericit!!!!!!!!!!">:D<:*...

Niciun comentariu: