marți, 1 aprilie 2008

1 Aprilie:D

1 Aprilie cik:D...Chiar ma gandeam sa pacalesc cat mai multa lume,dar din pakte am aflat k azi e 1 Aprilie pe la ora 18.00:D si asta de la mama...Pana si telefonul m'a pacalit azi:))...imi arata 31.03 :-j....Dupa un drum urat 8-|,numai eu stiu ce viteza avea masina si ce rau mi'a fost,dar am ajuns cu bine in kmin#:-s...Ajunsa mi'am lasat geaca si sa ma duc la sedintza la liga,dar knd sa deschid usha scria mare 1Aprilie :D...deci mi'am luat'o de doua ori si de abia am aflat:-s...dar nu mai e mult si se termina ziua si scap;))...
Desi ar tb sa vin odihnita de aksa,se pare k nu e deloc asa,am avut un weekend plin si obositor#:-s...Dar se anuntza noapte alba,urmeaza partialele:-s si e mult de invatzat si putin timp,dar sper sa ma descurc:))...
Anul asta atzi scapat nepacalitzi de fluturash pt k nu a stiut,dar la anul imi iau revansha>:)...
O seara frumoasa si fara prea multe pacaleli ;)) >:D< :*

Niciun comentariu: