duminică, 6 aprilie 2008

El Clon

Putini sunt cei care nu au urmarit "El Clon",cea mai frumoasa telenovela,o adevarata poveste de dragoste si mai mult de atat,de viata.
Jade si Lucas,cel mai frumos cuplu si cel mai curajos.Au crezut in iubirea lor si desi timpul nu a fost de partea lor de cele mai multe ori,au stiut sa aiba rabdare si in final au invins 8->.
Cine nu ar vrea o poveste ca a lor,mie cel putin imi place sa risc,sa lupt,sa ignor timpul ca in final sa am parte de ceea ce iubesc:).
Va propun cateva melodii si implicit cateva scene din "Clona",sper sa va faca placere sa ii revedetzi;).












Acestea sunt doar cele mai frumoase,dupa parerea mea...dar celor care le'a placut cu adevarat le propun sa caute si cele mai frumoase scene din "Clona"...eu si sora mea ne'am bucurat foarte mult sa ii revedem:)

2 comentarii:

Alina. spunea...

mersi ca mi-ai adus aminte de film...superb!

mult succes in continuare! :*

fluturash spunea...

e preferatul meu:p