marți, 8 aprilie 2008

Orice :(

Orice poti sa spui azi,sa comentezi ce crezi ca te face sa te simti bine,chiar nu ma intereseaza,sunt imuna la orice...
Vineri iar acasa,desi am ceva de rezolvat,macar sunt linistita si nu ma poate supara nimeni:nu am net,nu sunt in iasi,deci:D.
E ciudat cand vrei sa faci ceva si norocul nu e de partea ta:(...Eu inca mai am rabdare si mai sper,sper ca in curand lucrurile sa se indrepte si sa fie totul frumos in viata mea cum era odata8->...Deci iar visez si imi este asa frik sa nu ajung la fel k si pana acum ~x(...
Un pic nervoasa,obosita,dezamagita...dar dau la tot ce e gri in viatza mea o pata de culoare prin faptul ca zambesc...Imi pare bine sa vad ca oameni care nu ma cunosc ma opresc pe strada si imi vorbesc frumos,imi spun lucruri frumoase,ma incurajeaza,ma fac sa ma simt bine si pe moment ajuta atat de mult:)...Poate de asta imi pare cel mai mult rau k nu mai impart fluturashi,nu vor mai fi oameni k ei:-<...





Ce mult imi place melodia asta:p...Va las sa o ascultatzi:)

Niciun comentariu: