joi, 10 aprilie 2008

Daniela este :D

De la Vali am ideea sa dau un search pe google si sa vad ce inseamna numele meu:D...Leapsa vine de la Bogdan si sincer este tare distractiv sa vezi ce gasesti pe net,cel putin pt mine asa a fost:)).

Primul lucru care l'am aflat e ca Daniela este credincioasa:D...Numai eu stiu de cand se roaga sora mea sa ma duc sa ma spovedesc si nu a mai reusit,dar sincer nu e ceva de laudat:-s.
Daniela este insarcinata:))....Doamni chiar nu stiam...mc google k m'ai informat:)).
Hmmmm...cik Daniela e o papusa Barbie foarte frumoasa:->...asta suna bine:">.
Daniela nu face sex martea:))...E cu ghinion=))...
Daniela e impresar si organizator de petreceri...deci de acum avetzi la cine apela <:-p<:-p<:-p. Sunt o solista cu o voce remarcabila:">...si unii spuneau k nu am talent ~x( ~x( ~x(....
Daniela este foarte buna :->....acum voi decidetzi la ce:))....
Daniela este presedinta Partidului Conservator :->...daca nu stiatzi:))...
Daniela tine post martea:D...
Dar nu in ultimul rand Daniela e un fluturash :">....


Sunt sigura ca mai sunt atatea lucruri de spus despre mine...dar va las pe voi sa mai aflatzi:D

Niciun comentariu: