luni, 21 aprilie 2008

Fotbal >:)

Sunt fetitza,sunt fluturash dar imi place fotbalul,cum am mai spus si in alt articol:D...Am vazut in seara asta cateva filmuletze cu faze din fotbal,unele funny,altele extraordinare dar toate frumoase si se merita vazute:D...Un meci recunosc k nu am mai vazut de o sapt(sa imi fie rusine:)) ),dar knd am ocazia ma uit:D...mai ales dak se merita si echipele au ocazii mari..altfel ma plictisesc repede#-o.
Primul filmuletz surprinde cela mai amuzante faze din fotbal,in fine unele din ele...sunt o groaza:-j...




Urmatoarele doua filmuletze va arata cateva faze spectaculoase din fotbal;;)






Si in final doua filmuletze scurte=))=))=))...chiar se pricep oamenii astia la fotbal,mai buni k Maradona=))






Frumos,nu?8->...Abia astept urmatorul meci sa ma duc pe stadion..suna ciudat,dar imi place atmosfera de acolo:p...

Niciun comentariu: