marți, 15 aprilie 2008

O viata noua

Un videoclip sugestiv...se potriveste perfect unui moment din viata mea...cand a tb sa aleg...si am ales...dar a fost gresit...makr am scapat de ceea ce imi era greu sa las in urma si am reusit sa imi doresc "O viata noua"....
In cazul meu videoclipul il vad astfel...eu trebuind sa aleg sa ma urc in masina celui alaturi de care traisem atat de multe sau sa urc in masina cuiva care parea ca vrea sa imi ofere o viata noua...am stat atat de mult pe ganduri si am decis sa ma urc in masina kre speram sa'mi schimbe viata...nu a fost asa,imediat am coborat de acolo...acum nu mai caut locul din stanga al nimanui...caut pe cineva care ma va lasa sa conducem masina impreuna 8->...
Unii poate stiti deja videoclipul melodiei,dar recunosc,imi place mult ideea lui;;)...



Mai propun o melodie,acum pentru fete...Fiecare din voi avetzi ceva de zis...Ridicativa si aratati ce sunteti cu adevarat;)...Noi controlam jocul,asa cum spune si Andreea Antonescu(recunosc ca nu e cantareata mea preferata,dar versurile hmmmm imi dau curaj;)) )....

Niciun comentariu: