miercuri, 2 aprilie 2008

In viatza ta sau nu?:-?

O intrebare la care fiecare din noi incercam sa ii gasim un raspuns...Sa ramanem amici cu fostul/fosta sau sa rupem orice legatura cu el/ea?;;).
Aici un lucrul important il constituie conditiile in care a avut loc despartirea...Daca ati fost parasit atunci cel mai bine pt o perioada e sa rupetzi orice legatura cu el/ea...asa nu vetzi reusi sa il/o uitatzi si nu cred ca ar mai avea sens sa mai incercati ceva daca v'a lasat:D.
O intrebare la care tb sa ii gasiti un raspuns e daca numarul amintirilor frumoase il intrece pe cel al amintirilor mai putin placute...Indiferent de rezultat ganditiva ca nimic din ce ati trait cu persoana respectiva nu vetzi mai trai cu altcineva,deci de ce sa nu pastrati amintirile frumoase si sa invatati sa mergeti mai departe?Veti avea parte de alte amintiri,de alte momente cu alta persoana dar altele,deci de ce sa stergem o bucata din viata noastra,cand putem sterge doar cateva momente...poate asa veti vedea altfel fosta relatie si pe fostul/fosta:).
Eu am invatzat sa fac asta si desi am trecut prin multe am pastrat doar ceea ce se merita pastrat;))...E greu sa te intalnesti cu fostul/fosta si sa porti o discutzie k intre doi amici,dar daca reusesti sa faci asta consider ca dai dovada de foarte multa maturitate...Am reusit sa fac asta si e mult mai bine acum...De asta pot sa spun ca plecarea mea aksa a fost foarte benefica...am facut un pas important si urmeaza multe schimbari,dar totul treptat:).
Nu pot sa decid eu ce e mai bine pt voi,dar eu nu vad nici motiv sa fii certat cu cineva,doar daca e ceva ce nu se poate ierta...Astea sunt doar copilarii si daca nu invetzi sa iertzi,nu vei reusi sa o iei cu adevarat de la capat cu cineva:).

Niciun comentariu: