sâmbătă, 31 mai 2008

O noapte lunga :p


Fara somnik,in ciuda faptului ca sunt obosita:D...Ma gandesc la atat de multe si gandurile nu sunt cumintzi deloc:)):-j...cei care ma cunosc,deja stiu asta:D...
Se termina ceva ce nu as fi crezut k o sa imi placa asa de mult;))...am trait cele mai frumoase saptamani din viatza mea,chiar dak acum am de recuperat laboratoare,am de facut 3 proiecte pe zi:)) ....
O melodie o sa imi aminteasca mereu de perioada asta:))....doamni cate am trait si cati prieteni mi'am facut:p...




Grigore Lese - Cantec despre Bucovina
Asculta mai multe audio Muzica »

Ce mi'a placut la aceste saptamani e k l'au ajutat pe fluturash sa isi revina sau mai bine zis sa redevina fluturashul pe care il stiau lebadush si cei din kmin pana acum un an si ceva:)....de acum se linisteste un pic:">...
Urmeaza sesiunea#-o...nici nu vreau sa ma gandesc acum:D:D:D,desi ar km trebui:))...dar toate la timpul lor...sincer cel mai mult ma bucura faptul k odata cu sesiunea urmeaza si perioada knd se doarme cel mai mult:">...

Multe despre fluturash nu sunt de zis:)...doar k face prostioare zi de zi,dar asta nu e ceva nou:-??...deci nimic nou pe stradutza mea...si chiar daca mai sunt persoane care se uita ciudat la fluturel si ii mai reproseaza cate ceva,vreau sa le transmit ca nu ma afecteaza cu nimic :"> si
incep sa ascult de lumea kre imi spune sa invatz sa fiu indiferenta:">...rautacioasa nu voi fi niciodata,desi sunt in zodia leu:">...

Somnik nu imi este,deci filmuletze multe si mai caut cate ceva pe net,bineinteles muzik noua:">...

Pooop si somnik ushor tuturor >:D< :*...bineinteles k va las cu o melodie:">




Frumoasa melodia,nu?:p...am ascultat'o azi:D:D:D....

Niciun comentariu: