joi, 1 mai 2008

1 mai 8-|8-|8-|

Un 1 mai plictisitor,petrecut in patutz cu ceiutzul langa mine....dupa ce am sarbatorit 1 mai la gratar cu o zi inainte,acum trag consecintele...in cateva cuvinte,ii este foarte rau fluturashului...
Urmeaza un filmuletz,dar ma rog sa ma ia iar somnicul...tocmai ce m'am trezit pt k incepuse ploaia:))....Planurile pe ziua de azi au picat de dimineatza,incepand cu msg trimis k nu mai merg la servici:))))),a fost cel mai placut moment din ziua de azi:))))).....Am ascultat muzik,am vb mult la telefon si m'am uitat la patinaj artistic:D:D:D...
Priviti unul din filmuletze:">



Printre videoclipurile care le'am urmarit azi foarte mult e si cel de la RBD-Inalcanzable,e perfect pt atunci cand vrei sa adormi si nu poti;))...



Bancuri nu prea am citit si filmulete funny nu prea am vazut,nu am starea necesara...:D:D:D...

Urmeaza acum un filmuletz,cik e comedie si romance:">...as urmari un horror,dar nu e cine tb langa mine..auzi eu horror:)),dar totul e posibil;))...

O zi frumoasa de 1 mai si desi vremea momentan nu ne prea ajuta,nu tineti cont de ea:)...poop si hug de la danutza:">....

Niciun comentariu: