duminică, 11 mai 2008

Bolnavioara

Ufffyyy se face o saptamana si nu vrea deloc sa imi treak raceala,dak ii mai pot spune asa...e ceva mai mult de atat de acum:D:D:D...dar sa speram k o sa imi revin cat mai repede,ca m'am saturat de stat in pat si ceai #-o...Deci o duminik plictisitoare:-s...
O saptamana inceputa si sfarsita in acelas mod:D:D:D...Nu am facut prea multe,dar am vazut atatea filme cat am vazut anul trecut cred:))...si mai am timp sa mai vad cateva,altceva tot nu am de facut...
Dar isi revine fluturash:-> si atunci are el grija sa nu cada la pat prea curand;))...va promite;))...Spera doar sa ajunga la facultate cat mai curand:D:D:D...
Zilele astea am vazut un filmuletz tare dragutz pe trilulilu...o pisicutza pianista:">...canta mai bine k mine:-j,desi am pian aksa de mik:))...




Am ascultat si multa muzik zilele astea,normal...ascult knd am treaba...apoi knd nu am ce face:-j....Una din melodiile care mi'au placut mult:">...

Smiley si Loredana-Visez din nou;))...



sa spun ce filme am vazut...nici nu mai stiu:-j...

Somnik iar...avetzi grija de voi si poop de la fluturash>:D<:*...

Niciun comentariu: