luni, 26 mai 2008

E prima vara

Ink un articol,la o saptamana cate unul....nu am mult timp pt mine,insa am reusit sa ajung si aksa:)...a fost cel mai bun lucru kre l'am facut pt mine in ultimul timp,dar nu pot spune motivul pt kre simt asta;))...
Cate s'au intamplat in ultimul timp,insa e ceva ce m'a schimbat mult...mi'am dat seama k vreau ceva ce nu voi mai avea niciodata...nici sa visez nu mai vreau,gata cu visele...de ceva timp sunt cu picioarele pe pamant:D....
Am ajuns la o singura concluzie zilele astea...nu renuntza niciodata la ceea ce ai,indiferent de orice...o sa ajungi sa regretzi,mai devreme sau mai tarziu...
Am multe de rezolvat saptamana asta,dar iau totul incetul cu incetul:p...e tarziu si nu imi este somn:-s...dar ma urc in patutz,tb sa reusesc sa adorm...doar in 4 ore tb sa ma trezesc:-j...
Va las cu o melodie k pt inceput de saptamana si am sperantza sa am timp sa mai scriu cate ceva saptamana asta...makr ink un articol;))...




Sper sa va placa...

poop si o saptamana frumoasa>:D<:*

Niciun comentariu: