duminică, 4 mai 2008

Yesterday

Nu sunt genul de persoana care sa ma gandesc prea mult la viitor:D...Traiesc din ce a fost si din ce am....Multi tot ce fac o fac gandindu'se mai intai la viitor#-o...Poate e mai bine asa pt unii,ma gandesc...desi nu ii inteleg deloc:p...
Imi place sa pastrez ce a fost si cand simt eu nevoia sa imi amintesc:p...Ca si acum:D...Imi amintesc de multe momente...de multe promisiuni...si desi multi se gandesc k acum ma refer la baietzi,sa stiti k asa este...in primul rand m'am gandit la asta,dar mai am si multe alte momente de care imi amintesc;;)...
O melodie m'a facut sa gandesc frumos:p....Yesterday





Frumos,nu?:)...Si aveam de mult timp melodia asta in calculator...printre celelalte cateva mii de melodii pe care ink nu le stiu:-j....
Sunt atatea de zis si de povestit...dar ink nu mi'am revenit deloc#-o...Promit sa revin cu subiectul asta:)...
Poop si hug de la fluturash>:D<:*

Niciun comentariu: