marți, 6 mai 2008

Eu acum...

Imi pare bine ca de maine voi fi ocupata,desi am fost si pana acum...dar e altfel...stiu ca am un program:p...e diferit un pic;;)...voi veni si la facultate...waw:))...asta am facut si azi(ma surprind si pe mine,cred k si pe colegii mei:-j)...Va promit k o sa ma vedetzi mai des:)):-j....
Inca se mai simte rau fluturash....doamni ce zi am avut ieri 8-|...dar mc mult surioarei,cristinei,dianei si doamni lista continua...mc mult tuturor care au fost alaturi de mine>:D<>:D<>:D<>:D<:*:*:*:*....
E ceva schimbat in viata mea...si nu m'a schimbat ceva ce tot asteptam...dar sunt atat de linistita:p...desi fac prostioare zi de zi:D:D:D...Cand ma gandesc la cum era cu un an in urma,cine era in viata mea atunci nu mai este,dar au ramas aceeasi prieteni,ink am mai multi:p...ma mai supara unii dar ii iert eu:)):D:D:D...
Cam atat despre viata mea de acum:p...cei care ma vad zi de zi pot spune mai multe:p...
Filmuletz de acum,cred:D...dupa ce o sa ma plimb un pic prin kmin:p...Maine de dimineata la facultate,iar:)):)):))...

Va las din nou cu doua melodii:D...Dar deja fac parte din articol videoclipurile:D:D:D...




toata ziua am ascultat rbd :p...



melodia asta a insemnat pt fluturash mult acum ceva timp...dar cum am mai spus,raman amintirile frumoase:)...

Somnik ushor si avetzi grija de voi...o zi frumoasa maine;))

Niciun comentariu: