luni, 19 mai 2008

Inca una:p...

Va era dor de fluturash,nu?;))...Nu am mai publicat nimic de ceva zile:D:D:D...Inca o saptamana incepe,dar nu promit nici saptamana asta k voi fi mai harnicutza in scris articole,e un pic ocupat fluturashul:">...
O dimineatza petrecuta in kmera:))...de mult nu mai stiu cum e sa lenevesc dimineatza:-j...si sincer e ciudat,park as pleca si acum numai sa nu stau degeaba:">...dar imi mai odihnesc si eu aripioarele:D...
Cu nimic nu se compara ultimele saptamani petrecute in iasi:p...si ink mai e...obositor dar distractiv;))...Sunt multe de povestit,tot ce conteaza e k fluturash e fericit si linistit;))...de altceva nici nu are nevoie:D....
Recunosc ca abia astept sa vina sfarsitul saptamanii sa ma duc si eu aksutza...chiar imi este dor de casa si numai de ea:">...:p..
Singurul lucru kre am reusit sa il mai fac e sa ascult muzik:p...filme in nici un caz:p...iar de iesit in orash nu am mai reusit,dar poate in seara asta;;)...:p...

Patutzul ma cheama sa mai dorm un picutz asa k va las cu 2 melodii;))...



Rihanna and Timbaland - Rehab
Asculta mai multe audio Muzica »




Jordin Sparks ft Chris Brown - No Air
Vezi mai multe video din Muzica »


E abia inceput de saptamana,deci distractie placuta,mai ales k e asa de frumos afara...profitati de fiecare zi;))....Poop si hug de la fluturash>:D<:*>:D<:*
P.S. Poop pt mama,e ziua ei :*:*:*:*:*:*...."La multi ani!!!!">:D<.....

2 comentarii:

Anonim spunea...

pe malul bahluiului!! nu in pat lenevind, aripioarele nu trebuie odihnite......la scoala cu tine, tre sa fii responsabila, nu sa visezi cai verzi pe pereti!!....si sa promiti ca ai sa te duci la scoala mai mult decat o sa scrii articole.....asa e ea (bubu) :))

Anonim spunea...

e treaba mea la ce visez...dak ma duc sau nu la facultate...si cat timp imi ia mie scrisul articolelor...toti sa isi vada de viata lor,k am eu grija sa imi vad de viata mea;)...