miercuri, 7 mai 2008

Aloo!!!!!!

"Alo...Ma numesc...."...asta e ce am auzit azi cateva ore...dar ce fain a fost:))....obosita,foarte putin...dar bine dispusa,din plin :))....nu ma asteptam sincer sa imi placa la inceput...aveam emotii:">:">:">...dar totul a decurs cu mult mai bine de cum ma asteptam;))....
Prima zi s'a dus...o astept cu nerabdare pe urmatoarea:D:D:D...
Faina a fost venirea spre camin...knd am facut cunostinta fortat cu cineva:-j...daca m'a luat in brate eu ce era sa fac?:))...mai ales ca era de doua ori cat mine?:))...oricum m'am distrat pe cinste:))....
Nu am mai ajuns pe la facultate...dar nu imi revin eu complet?:->....scap de patutz si ceiutz:-<... Urmeaza somnik...si dupa prin kmin...k de obicei...:D:D:D... Ciudat a fost visul de noaptea trecuta...nu am mai plans in somn...am plans dupa ce m'am trezit...dar mi'am revenit repede...stiu de ce am avut visul respectiv...dar stiu k e mai bine asa...mai ales pentru mine... Acum chiar urmeaza un film...o comedie sau romance?:-?....asta depinde de ce gasesc:)).... Va las cu o melodie dragutza foc...k si interpretul ;;);;);;)....

8->...frumos,nu?:p...

Niciun comentariu: