marți, 3 iunie 2008

Urmeaza sesiunea:-ss

De saptamana urmatoare urmeaza luna in kre orice student de la facultatea tehnica se chinuie sa invetze ceea ce l'au tot sfatuit profesorii sa faca tot semestrul:">...bine k mai sunt si exceptii care acum recapituleaza,dar pt ei nu scriu acest articol..in fine cu sigurantza nici nu il vor citi vreodata,nu ai timp de asa ceva:-j....
In fine...saptamana asta e rezervata proiectelor si colocviilor si toti care sunt in situatia mea,inteleg de ce este cea mai stresanta saptamana...am cateva de predat si recunosc k nu am facut pana acum decat unul...dar saptamana e lunga si Dumnezeu e mare:p...deci am sperantze k o sa se termine cu bine:)...
Se pare ca de acum o sa am mai tot timpul rezervat pt invatzat...dar cum nu am stare,sigur imi gasesc ceva de facut:">...
Pentru ca e tarziu si maine ma asteapta o zi lunga#-o...studentzi dragi va spun somn ushor si bafta multa saptamana aceasta...urez bafta si celor care deja sunt in sesiune>:D<:*...


De data asta nu va mai las nici o melodie...sunt prea obosita...dar ma revansez:D:D:D...
Somnik ushor si avetzi grija de voi..k intotdeauna>:D<:*:p...

Niciun comentariu: