miercuri, 27 februarie 2008

Zambesc>:)




De dimineata m'am trezit cu o stare ciudata,parca nimic nu ma intereseaza:-s.Dar nu dureaza mult si imi trece.Nu sunt facuta sa stau in coltisorul meu si sa fiu suparata,dar fiecare are momentele lui si acum cred ca e al meu#-o.
Am avut sentimentul ca vreau sa ma arunc in pat si sa plang pana imi revin,dar asta nu e fluturash si nu e o solutie,in primul rand ca m'ar durea capul ingrozitor:-j.Am forta sa zambesc si acum,un pic recunosc:p.
Am blogul de o zi,dar recunosc ca ma ajuta mult sa scriu aici.Urasc sa ma lupt singura uneori cu gandurile mele si de cele mai multe ori,daca nu mereu spun ceea ce gandesc.O fi bine sau nu,e modul meu de a ma descarca si daca ma ajuta atunci se merita:p.
Azi sunt un fluturash cuminte,nu o sa sar prea mult,poate nu o sa dansez,dar ma veti vedea oricand cu un zambet pe fata,nu m'as suporta eu stand serioasa:)).Putini stiu ce simt eu,poate nimeni daca stau sa ma gandesc mai bine,dar nici nu trebuie uneori:D.Ceea ce gandesc spun,ceea ce simt nici nu tb;)).Mi'a dat viata deja o lectie in sensul acesta#:-s,dar mai am de invatzat din ea:)).
Cred ca ma duc sa zbor un pic,daca nu prin camin pe afara:p.E asa frumos afara incat ar fi pacat sa nu profit\:D/.De la tine am invatat sa imi placa si caldura,iarna am lasat'o in urma si nu numai pe ea:p.
O zi plina de nebunii tuturor si un hug mare de la fluturash>:D<.













2 comentarii:

Anonim spunea...

zambeste tot timpul asa cum zambesti acum...ti se potriveste....ai grija de tine...zambetul tau face multa lume fericita....sunt alaturi de tine....chiar daca uneori pare ca nu....surioara...

Anonim spunea...

Te straduiesti si u:p...glumeam:))...poop si hug mare>:D<