joi, 28 februarie 2008

Compusa parca pt mine:p


Dat fiind faptul ca nu am somn,m'am gandit sa mai stau pe net,sa vad ce mai e nou si sa ascult muzica:-".Am dat peste melodia ale carei versuri parca vorbesc in locul meu:).A gasit'o alina si mi'a zis ca e pentru mine,ce dreptate avea 8->.
Va las si pe voi sa o ascultati;)).Sa nu va mire ca titulul ei este butterfly:D.
Jamali-Butterfly


Incerc sa adorm,maine chiar tb sa ajung la facultate#-o.Adorm insa pe melodia mea:p.Somn ushor tuturor>:D<.
P.S. e pt tine:)...poate ajuta sa ierti fluturashul;))...poop>:d<

2 comentarii:

Anonim spunea...

CE sa zik..... e verisoara mea skumpa pe kare o iubesk multttt...Sa fie fericita si iubita pentru ka o pers deosebita ka ea merita asta din tot sufletuu..... un mare sarut de la varu ei nebunatik si skumpelll.......si eu akuma ......

Anonim spunea...

Dor mare de tine george>:D<...mc mult de tot si de ce crezi k ne intelegem noi?;;),amandoi suntem doi nebunatici\:d/...