joi, 28 februarie 2008

De ce?


As putea spune ca sunt obosita,dar inca mai rezit:p.Am stat la facultate azi cat nu am stat poate un semestru uneori:)).Dar de maine am liber 8->.
Mc laura ca stii sa fii o prietena adevarata>:D<.Oricum stii ca si eu sunt alaturi de tine oricand ai nevoie de mine,pt ca tot ce conteaza sunt prietenii adevarati:).Sa sti ca Tasha e prea scumpik:)).Nu o sa uit cum mi'a luat geanta doar ca sa nu plec:)).Astea sunt momentele pe care le tin minte,restul dau la o parte.
Mi'ar tb o plimbare,cel mai bine singurik:(.Sunt atatea lucruri care imi trec prin cap si am o stare ciudata si vreau sa scap de ea.
O intrebare am de o zi:de ce? si poate ca nu as vrea sa ii stiu raspunsul pt ca mi'ar aminti de prea multe lucruri:(.
Aveti grija de voi,hug mare de la dana sau fluturash,cum preferati voi:)
P.S. nu uit sa zambesc,promit:p

2 comentarii:

Anonim spunea...

Fluturash...uneori plina de viata si energie alteori visatoare si melancolica dar mai tot timpul cu zambetul pe buze:)O primavara frumoasa!

Anonim spunea...

O primavara frumoasa si tie:)...Visatoare sunt mereu,imi place sa vise,tocmai de asta am mereu zambetul pe buze indiferent de stare:p:">...dar mai mereu plina de viata,deci rar o sa ma surprindeti melancolica,acesta a fost unul din ele:p