marți, 26 februarie 2008

Obosita#-o




Din nevoia de a face ceva,azi m'am hotarat sa revin la impartit fluturashi:).Obositor dar distractiv,mai ales ca printre cele mai placute ocupatii pt fluturash e sa zambeasca;)).Ciudat e ca esti pus la proba si ca distribuitor de fluturashi,pe care am trecut'o,doar nu degeaba am 4 luni experienta:)).


Mi'am facut timp sa ajung in sfarsit si pe la facultate#:-s,unde in doua ore am reusit sa scap de doua laboratoare,mare noroc pe mine\:d/(nu ca ar fi prima data:D).Plictisitor insa#-o.


Dupa o zi in care ma hotarasem sa stau in kmarutza,ajung sa spun ca ma simt mai obosita ca niciodata,poate pentru faptul ca abia acum reusesc sa stau si eu jos:p.


De acum m'am odihnit un pic,deci trec la treaba:D.Noaptea e lunga si frumoasa 8->.


Sper totusi sa ajung si eu la primul meu curs maine dimineata,sperand in acelasi timp sa nu fie nici ultimul [-o<.


Ziua o termin asa cum am inceput'o,cu un zambet mare...lucru ce ar tb sa il faca toti,makr odata pe zi sa zambeasca:).Eu cred cu adevarat ca oricat de suparat ai fi,un zambet sterge orice si iti da un strop de speranta,cel putin asa se intampla cu mine,poate de asta ma cearta lumea sa fiu si eu serioasa macar un minut:)).


Dar despre zambete vb alta data,ma apuc de lucru:D.Pana data viitoare aveti grija de voi>:D<




2 comentarii:

Anonim spunea...

of of!! fluturasul asta aducator de optimism ne indemna inca de dimineata sa privim plini de speranta inainte si sa ne bucuram de fiecare moment petrecut in aceasta zi desi un pic prea calduroasa pt februarie!!!!! oricum fluturasul raspindeste veselie si culoare intr-o zi cit altii intr-o luna !!! si ..culmea ..cind oboseste tot cu zimbetul pe buze ai sa-l gasesti si ...cine nu vrea sa tina asa ceva linga el !!! astept sa vad pe unde mai calatoreste maine acest fluturas vesel !!

Anonim spunea...

Pe unde calatoreste,nici el nu stie...oricand poate aparea cate ceva:-"...cum ar aparea un fluturash trist,deci cum sa nu zambesc:">?...mc mult>:D<