vineri, 29 februarie 2008

Cum o sa arati la 70 de ani?;;)

Cred ca toti ne intrebam oare cum o sa aratam cand o sa imbatranim?\:D/
Eu mi'am tot pus intrebarea asta si ma tot gandeam cum sa fac sa gasesc raspunsul,pt k de felul meu sunt foarte curioasa:)).Si uite ca am reusit sa imi satisfac si curiozitatea aceasta:)).Cu cateva modificari poate ca raspunsul care l'am primit e satisfacator:)).
Oricum un lucru e sigur,indiferent de cum voi arata e ceva ce voi pastra mereu si se potriveste oricarei varste,zambetul si sper energia si veselia de acum:)).Cine stie ce cluburi voi frecventa atunci,sa mai pot sa ma mai urc pe masa si sa dansez,numai sa am grija sa nu fiu nevoita sa imi iau bastonasul dupa mine:)).
Si pentru ca vreau sa va ofer si voua ocazia sa va satisfaceti curiozitatea,tb doar sa dati click aici si gata;)).Indiferent de rezultat,nu uitati ca aspectul nu conteaza,el poate fi oricand modelat,altceva tb intretinut;)).
Am fugit prin oras,dar promit sa incerc sa fiu cumintzica:-".

2 comentarii:

MuLţi VăD PuţiNi pRiCeP spunea...

e super postarea!! cred k toti neam pus intrebarea asta:X:))
nice blog ;)

Anonim spunea...

mc mc...si eu am ramas surprinsa de ceea ce am vazut:))...sper sa nu arat chiar asa:-j...